Crazy shit! Tackjojonas skrev:jag tror man bestämmer själv vilken tid man vill ha?

Crazy shit! Tackjojonas skrev:jag tror man bestämmer själv vilken tid man vill ha?
LOL!jojonas skrev:jag har försökt ändra årtalet till 1974 för att få lite mer analogkänsla men så crazy kunde man inte vara tyvärr ;P
den vore nice!TonyFX skrev:Fixa så botar inte kan regga sig?
låter nice om det går att ordna en sån funktion(?)johan_lindgren skrev:Vore inte helt omöjligt att försvåra det ganska rejält för dom, exempelvis låta köra captcha's på exempelvis de första fem inläggen man gör.
Har för mig att det inte var det, men phpBB forum har ju funnits så länge att det finns garanterat som en plug in till forumet. Jag är med och är admin på ett äldre kameraforum där vi använder oss av SimpleMachinesForum's mjukvara och där hade vi problem med botar innan vi installerade en variant av captcha fast du drar nåra bilder så de bildar ett pussel, samt lite enkla frågor och svar man får fylla i under registreribngenjojonas skrev:låter nice om det går att ordna en sån funktion(?)johan_lindgren skrev:Vore inte helt omöjligt att försvåra det ganska rejält för dom, exempelvis låta köra captcha's på exempelvis de första fem inläggen man gör.
är det captcha på registreringen redan eller?