yay! bra jobbatRikardL skrev:Captcha är aktiverat nu i alla fall. Vi får avvakta lite och se. Hjälper det inte får vi installera något extra plugin där det är möjligt att specifisera kontrollfrågor eller liknande.

yay! bra jobbatRikardL skrev:Captcha är aktiverat nu i alla fall. Vi får avvakta lite och se. Hjälper det inte får vi installera något extra plugin där det är möjligt att specifisera kontrollfrågor eller liknande.
Låter bra! Tycker det har varit mycke spam de senaste dagarna...RikardL skrev:Captcha är aktiverat nu i alla fall. Vi får avvakta lite och se. Hjälper det inte får vi installera något extra plugin där det är möjligt att specifisera kontrollfrågor eller liknande.
Mjo... jag bannade tre spammare igår morse - och tre idag.TonyFX skrev:Najs då ska väl de få nått å bita i
Edit: Såg nu att botarna vart inne och flanerat på diverse trådar och skapat nya ämnen.
Helt ok!jojonas skrev:låter nice
jag kanske hör av mig om jag lyckas organisera en mindre förening här i norr också
Jag såg förut att det finns en fotoklubb i Vännäs som har mörkrum (men det är inte en helanalog klubb). Du kanske kan gå ihop med dem och ha möten på halva vägenjojonas skrev:låter nice
jag kanske hör av mig om jag lyckas organisera en mindre förening här i norr också