Det var riktigt trevligt, elva fotografer möttes upp med två modeller och det blev därmed mitt första modellfotande med mellanformat! Har velat prova det ganska länge
johan_lindgren skrev:Hehe jo jag har nu 3 (ytterligare, utöver de som redan väntar på framkallning där hemma) rullar som kanske hinner framkallas ikväll. Siiter just nu på tåget från uppsala där helgens aktiviteter infunnit sig
Det var riktigt trevligt, elva fotografer möttes upp med två modeller och det blev därmed mitt första modellfotande med mellanformat! Har velat prova det ganska länge
johan_lindgren skrev:Hehe jo jag har nu 3 (ytterligare, utöver de som redan väntar på framkallning där hemma) rullar som kanske hinner framkallas ikväll. Siiter just nu på tåget från uppsala där helgens aktiviteter infunnit sig
jojonas skrev:kul! har läst och hört om sånt där i staterna men inte så mycket i sverige. hur var det organiserat?
vicnor skrev:Jag ser fram emot att se bilderna!Det är nog ett bra sätt att få in en fot, dessutom så sprider modellerna riskerna med att få dåliga bilder.
johan_lindgren skrev:vicnor skrev:Jag ser fram emot att se bilderna!Det är nog ett bra sätt att få in en fot, dessutom så sprider modellerna riskerna med att få dåliga bilder.
Ja, åtmonstone den ena - den andra ville godkänna bilderna innan publicering på grund av att hennes agency inte ville få ut dåliga bilder på henne, eller så jag hörde iaf...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst